tisdag 19 maj 2009

Snurra

Min hjärna surrar. Vissa dagar är ju bara helt jäkla snurriga, jag som alltid är lite snurrig blir ju virrigare än vanligt när det är snurrigt runtomkring. Snurrrrrrrrrra. Kanske det nya ordet för det kvinnliga könsorganet? Snurra. Trevligt.
En söt bästevän sa till mig att det är viktigt att man kallar muttan för något bra inför barnen, så att kvinnan inte blir könlös liksom. Snopp är ju lätt som en plätt att säga till små barn, men mutta är fult och fitta är fulare. Slida är kliniskt och framstjärt-hallå? Knepigt.
Så jag indroducerade ordet snippa till min soon to be 3-taggartös. Det var hennes favvo-ord ett tag-snippa snippa snippa.
Nä tycker nog att snurra är lite bättre-vi får se.

Läste i tidningen att Systembolaget har öppnat på Marieberg och Coop. Det skulle firas med en stor familjefest med godisregn och hela kittet. Jag garvade på mig när jag läste annonsen. Systembolaget=Familjefest=get a grip!

Imorgon åker vi till The Sommarstuga. Vi ska cykla motionslopp (nä inte jag naturligtvis, jag ska fika) Vi ska hälsa på en nyföding. Vi ska ha barnkalas. Vi ska grilla korv. Vi ska fiska. Vi ska gå i skogen.
Vi ska hångla. Låter braaauuu va?!?
Vi ska definitivt ha datorförbud. So long för några dagar. Cykla lugnt.

Inga kommentarer: