måndag 15 februari 2010

Cold feets

Apropå tofflor så har Stora A skaffat sig ett par tofflor. Inte för att hålla värmen-nej då, utan för att kyla fötterna. Har jag nämnt att Stora A inte riktigt är som alla andra ibland? Hans fötter "brinner" om nätterna och vi alla (läs jag) har drivits till vansinne av hans stånk, stön och panikviftningar med båtarna mitt i natten. Jag ammar hellre 5 ungar på raken, 5 timmar i sträck i 5 år om nätterna än att utstå hans kvidande urtidsläten i ren frustration. Men så hittade han dessa mirakeltofflor på Coolstuff.se, som innehåller små små körsbärskärnor som stoppas i frysen ett par timmar innan läggdags. Nu sussar han sött med svala fötter och jag med mina varma fötter som hellre trivs i ett par varma duntofflor. Godnatt!

1 kommentar:

Vanilla sa...

Haha, vilken uppfinning! Hoppas att du får sova gott på nätterna nu! :-)

Kram