torsdag 4 mars 2010

Borat Bonanza nr 2

Here we go again... Eftersom Borat-stepen inte passade oss särskilt bra förra veckan så tänkte vi återigen prova på något nytt. Core. Att träna upp mage och rygg. Tyckte att det skulle passa min skinnharpe-mage och hösäcks-rygg perfekt. Naturligtvis ramlar vi in sist i lokalen och möts av Borat himself-igen. En glimt av ååå neeej syntes både i mina och Borats ögon... Självklart fanns det endast platser kvar mitt framför honom allra längst fram i lokalen. Sedan började böjandet och vridandet av kroppen i all världens ställningar och kombinationer. Inte skönt. Min kropp började till slut darra av all ansträngning av muskler man aldrig någonsin haft en anledning att använda. Borat var inte imponerad av min stålfjäder-stela och okontrollerade kropp. Borat är otäckt vig. Avis. Efter träningen köpte jag en chokladbit som belöning och en hyllning till min oböjliga kroppshydda.

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Haha, herregud vilka pass du ger dig på! Du får döpa om dig till Modiga Mamman istället! ;-)

Karin sa...

Näääjj inte choklad!!!!!!