fredag 19 november 2010

IQ Fiskmås

Denna vecka har väl inte varit min bästa rent, hm, låt oss säga IQ-mässigt.
Jag har faktiskt gett Bimbon ett ansikte utan stora bröst och blont hår. Stora A mejlade mig på jobbet om en streckkods-etikett för ett paket som jag skulle skriva ut (för att min dator är paj och nu ska någon UPS-snubbe hämta den och ta den till Tyskland eller nåt, lite bimbo det med...).
Jag satt där vid min dator och funderade och funderade. Till sist mejlade jag tillbaka till min man och frågade...
- Men hur får jag med klistret då?

Min kollega pratade "strunt" och jag gjorde "loser-tecknet" lite tufft med fingrarna format som ett L på pannan. Men jag gjorde det åt fel håll. Ganska loser-aktigt faktiskt.

Jag bad en annan kollega vidarebefordra en hel bunt med mejl till min inkorg. Jag bad henne skicka igen, igen och igen. Jag fick endast ett skickat till mig hela tiden ändå, trots att hon ihärdig mejlade alla 45 st flera gånger.
Tills jag återuppfann scrollningsfunktionen...

Listan kan göras ganska lång för denna vecka.
Nyss ställde jag fram vågen istället för pallen framför tvättstället till Lilla A som skulle tvätta händerna. Men det skyller jag mest på fredagströtthet.

Nu måste jag hinna med lite mys innan jag somnar i soffan exakt 21.15.


Inget för mig...

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Haha, Emma du är för SKÖN! Jag sitter och skrattar högt för mig själv... :-)

Kramar i massor!

Malliga mamman sa...

SKÖN? Blåst. ;)