tisdag 14 december 2010

Dag 13 - Den här veckan

Som en tickande bomb. Som en liten hjärnblödning. Som ett maratonlopp. Ungefär så. Jag vet att ALLA ANDRA också har mycket omkring sig nu...men jag vill ändå ha lite SYMPATI.
Sista jobbveckan innan en HEL veckas semester till fjälls. En hel veckas frånvaro kräver en del förarbete. Eftersom företaget faller när jag inte är där, de klarar sig inte utan mig och hur ska det gå? Eller kanske inte riktigt... JULRUSCH är det i alla fall. Arbetsveckan toppas med en JULFEST på fredagen och lördagen kommer bestå i julklappsinslagning, städning, packning, tvättning, vattning, duschning, skottning och säkert 100-tals fler ing-ord och alltihop helst utan bakisångor. Däremellan är det träning, ätning, läggning, lekning, stekning och annan matlagning, läsning, bakning, körning och otaliga försök med ringning till kompis som jag inte har samma tajming (E-vi måste få rutin på våra rutiner så att vi kan matcha vår tid-gaaah)

Tjipp

Inga kommentarer: