torsdag 16 december 2010

Mitt dockskåp

Jag har tagit hem mitt gamla Lundby dockhus. Men jag har letat mig blå i mitt barndomshem efter själva inredningen (80-tal förstås) och den lilla dockfamiljen (hockeyfrillor förstås). I över ett års tid. Ikväll när jag nattade Söta S kom det som blixt från klar himmel. Nästan lite spöklikt faktiskt.
Jag såg blixten visa mig vägen till källaren här hemma och i tanken öppnade jag kistan där nere och där låg lådan med allting i. Nu hoppas jag verkligen inte att det var en hallucination. Tyvärr är jag för lat och mörkrädd för att gå ner och kolla själv. Stora A får ett stort och viktigt uppdrag när han kommer hem. Fortsättning följer...

1 kommentar:

Vanilla sa...

Hoppas att du (eller Stora A) hittade dockhuset! :-) Kan ju bli en billig julklapp till tjejerna isf! :-)

Kram