tisdag 18 januari 2011

Skala 1-10

Jag och Stora A (mest jag) har en rolig lek vi brukar köra, framför tv:n eller på stan t. ex. Vi betygsätter folks utseende. Hemskt-jag vet. Men jättekul! Eftersom vi själva inte är några fotomodells-material så tycker jag att vi är i vår fulla rätt att sätta lite ytliga betyg. Det roligaste är att gissa varandras skalor. Jag och Stora A har verkligen INTE samma smak när det gäller tjejer. Kan inte förstå hur han kan sätta en 10:a på t.ex. Kate Beckinsale när Liv Tyler bara får en 4:a. Denna skådis får en 9,2:a av mig. Serien en 8. Inte illa.

3 kommentarer:

Linda sa...

Oj vad du är duktig på att blogga! Mitt bloggande är lagt på is sedan länge.

5,3 får han av mig...

Malliga mamman sa...

Men Linda! Det är bara att sätta igång igen. Hoppas allt är bra med er! Kram

Susanne (Sune) sa...

Hmm....får flaschbacks från förr faktiskt. Redan på den tiden hade intresset för att betygsätta folks utseenden börjat gro. Härligt att skåda, tufft att bli iaktagen. Trots att man är jävligt snygg.