måndag 17 januari 2011

Skrattfest

Att höra om andras natt-drömmar är ju inte så himla kul egentligen. Men jag gjorde något riktigt lajbans i fredags natt. Jag vaknade av mitt eget AS-GARV, ett klockrent jäkla skrattanfall med tillhörande luftkippning och höga inandningspip kl tre på natten. Jag kunde inte sluta skratta. När jag väl vaknade till skrattade jag åt att jag skrattat så. Skrattfest sådär en fredag natt. I säkert 15 minuter. Helfestligt. Vad jag drömde? Att jag, mamma och syrran åkte i världens längsta rulltrappa (som ni minns har jag allvarliga fobier för rulltrappor) och syrran var LIVRÄDD medan jag själv var sten-cool. Snacka om att överföra sina rädslor på andra och lite skadeglädje på det.

1 kommentar:

Vanilla sa...

Haha, det låter underbart! Det har jag aldrig vaknat av någon gång...