onsdag 9 mars 2011

Fettis, Pannkis, Kvinnis och Födis - 8 Mars

Jäklar i min låda vad mycket det var som hände på min 32a födelsedag. Det ena göttigare än det andra. Men starten var ganska vissen. Stora A glömde att hans darling wife hade födelsedag. Jag låg och rävsov länge. Alldeles för länge, tills jag motvilligt och sjungandes Happy Birthday för mig själv när jag ställde mig i duschen och kände mig som världens mest oälskade. Surmulen och very very o, under och ickeuppskattad knatade jag iväg till jobbet. Där kom minsann folk ihåg denna viktiga dag (stort plus att vara född på Internationella kvinnodagen, inte bara för den goda sakens skull, utan för att folk ALLTID kommer ihåg den...ja förutom Stora A då förstås...men vad ska man begära, vi är ju bara GIFTA för in i helvete!!!!!!!!!!!!!!) Sedan ringde Stora A med sprudlande röst och berättade att han fått ännu ett jobb han sökt. Ok.
Där räddade han verkligen livet på sig själv!


Bästa presenten. Älskar.

Årets skörd av finfina presenter! TACK!

En sliten men glad (över)mogen kvinna med sedvanligt ögonsmink UNDER ögonen. När ska man lära sig att sminka sig ordentligt? Jaja, man måste ju ha mål i livet även efter trettio. Har inte näsan växt förresten? Skitsamma. Skål!

1 kommentar:

Vanilla sa...

Tungt att Stora A glömde din födelsedag... inte ok, men han räddade verkligen upp det snyggt! Shit vad kul med nytt jobb! Grattis Stora A och GRATTIS i efterskott finaste du!

Kramar