söndag 31 juli 2011

Mitt

Herregud vad skönt det är att vara hemma. Borta är UNDERBART men hemma är där jag lämnade mitt hjärta. Min lukt, mina blommor, min toalett, min säng, mina grannar, min cykel. MIN. MITT. Hem. Jag längtade bort, helst på andra sidan jorden. Jag kom till Västkusten och längtade hem efter ett tag. Bara för att skryta så vill jag basunera ut att mina barn är extremt anpassningsbara och flexibla. Nu ska jag lära dem att bara vara flexibla, inte vränga ut och in på sig själva för att göra andra till lags som jag tyvärr själv brukar göra till ingen som helst nytta. Mina tjejer är en fröjd att semestra med. Däremot behöver Malliga Mamman lära sig att spänna av lite emellanåt och inte styra upp så himla mycket för att sedan sjunga En Mammas Klagan i högsta ton i lägsta moll. Till alla morsor där ute. Spänn av.


Garanterat årets freakiaste semesterbild.

Inga kommentarer: