onsdag 3 augusti 2011

Pride on beach

Tyckte att jag gjorde årets fynd på Stadium i år. Jag brukar ALDRIG göra fynd, att vara smart nog att handla på rea ligger tydligen inte för mig. Men i år. Badkläder. Ta tre delar betala för två. Fanns fortfarande MASSOR kvar att välja mellan. Jag valde enligt mig de snyggaste. Två bikiniöverdelar (inte vita) samt ett par hipstertrosor till. In the name of Pride går jag och svajar min rumpa på sandiga dynor...tillsammans med 78 andra tjejer, tanter, morsor och andra pumor. ALLA har valt detta bikinimönster. ALLA har tydligen varit på Stadium och fyndat. ALLA.

4 kommentarer:

Vanilla sa...

Jag tror att du är snyggast! :-)

Anonym sa...

Det är vid Hargebaden du ska vara, jag såg bara en med din bikini.

Anonym sa...

Tur att min storlek var slut när jag skulle fynda där ;-) /P

Malliga mamman sa...

Vanilla-joråsåatte ;-)

Ok, det finns inget Stadium i Askersund asså. Good to know.

Pingla! TUR va ordet :-)