lördag 14 januari 2012

En jul, en lugg, ett spel. En snabbspolning.

Lördagskväll. Jag låtsasförlorar i all världens spel. Wii, Barbapappaspelet, Fem myror spelet och den där Försvunna diamanten. Jag regerar, men lägger mig platt. Allt för husfridens skull.
Lat? Javisst! Smart? Javisst!
Jag har förresten klippt lugg. Jag borde nog gå i terapi för luggnarkomaner eller något. Min lugg ger mig enorm ångest varje dag. Den där självdestruktiva stilen alltså, den verkar jag verkligen anamma. Jaja.
En lugg är en lugg. Ett spel är ett spel.
Det är redan januari. Jag har hoppat över hela den fröjdefullt juliga månaden i bloggen. Den var ganska bra den där december-månaden. Nu är det nytt år och allt. Men får man snabbspola till våren? Är det fusk? Äsch jag lägger mig platt så länge.

Inga kommentarer: