lördag 4 februari 2012

Underbar lördag med, hm, vissa baksidor...

Lilla A var bokstavligen talat uppe med tuppen i morse, tillika mamman. Soluppgången vittnade om en klar himmel och strålande sol och så blev dagen! Underbart! Men vi valde (hade lovat) att åka till badhuset idag, så sagt och gjort. Efter några timmars bad så tog kaffet ut sin rätt och jag var tvungen att gå på den tveksamt fräscha toaletten. När jag var färdig gjorde jag några hållinmagenövningar och tittade mig i en väl upplyst, stor spegel. Då ser jag något som får blodet att frysa till is. En stor himla fläck mitt på min frodigt platta stycke rumpa! När jag hämtat andan så tar jag mig en närmare titt på vad fläcken består av. Det var ingen fläck, utan helt enkelt ett par extremt utslitna bikinitrosor. På bristningsgränsen till ritsch ratsch filibabba. Jag älskar att leva på randen till katastrof. Inget annat par hade jag med mig så det var bara att trippa ut igen och försöka se högst naturlig ut med handpåläggning av rumpa.
Ballongdans utan ballonger typ. Phu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, underbara Emma!!!! Du får mig alltid att skratta! Snart får jag äntligen njuta av dig in real life ; )

Pöss E