lördag 6 april 2013

Fulkulturell alternativt fulhormonell

Först tantsnusk sedan barnfilm. Förra veckan var vi och såg Croodarna. Jag brukar väl mest passa på att sova ett slag när vi slår till på en barnbio. Men denna film hade något extra tyckte jag. Så pass att jag t o m började böla ett par tillfällen i filmen. Alltså STORBÖLA. Ömsom STORSKRATTADE jag. Mycket bra.

Jag har börjat titta på serien Mot alla odds, garanterad blandning av fin och fulgråt. Greys Anatomy ser också troget till att mina gråtpåsar hålls fyllda. Familjen Annorlunda silar också lite salt... både av ångest och av familjefint. Kalla Fakta får tårar av ilska och frustration.

Idag började jag böla för en URSÖT bebisbild i lokaltidningen. What?

Get a grip.


1 kommentar:

Vanilla sa...

Haha, kanske borde se den filmen då! :-)

Sv: Vi har satt upp en bokningssajt med ett speciellt bokningssystem som vi tycker verkar bra, så det är bara att boka in sig när ni vill checka in! ;-)