onsdag 17 juli 2013

Dagar man vill begrava


Säljes/utbytes/bortskänkes:

Ett st syskonpar, flickor snart 5 respektive 7 jordsnurrar. Mycket söta. De kräver mycket underhållning, kostar mycket och gnäller för minsta lilla. Favoritsysselsättningen är att bråka bråka och bråka. Med varandra och med deras mamma. Att gnälla och retas är andra favoritsysslor. Deras förmåga att lyssna är undermålig och därmed är göra vad man säger helt uteslutet. Gap och skrik är deras sätt att kommunicera samt tjuvnyp. VARNING: När du träffar dem för första gången så finner du två söta små nickedockor som försynt tittar under lugg och piper fram ett litet - hej! Mycket sympatiska och lite blyga. Men sedan. HUGGTÄNDER!

Ok. Förlåt om jag verkar...hm... något hård och bitter. Men det är jag. Idag har mitt indiannamn varit Stå-Med-Knuten-Näve. Det enda positiva med denna dag är att jag svettats, svurit och kokat av ilska så till vida att jag förmodligen förbränt mina semestergottkalorier med råge. Gode Grymme Gud måtte de somna kvickare än kvickt... Låt mig få andas utan svavel en stund.

PS. Söta S och Lilla A. Jag älskar er. Över allt annat och snart är allt groll glömt. MEN SOOOOV NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Inga kommentarer: