torsdag 23 juli 2009

Happy holiday





Nu är pengarna slut. Även sovmorgnarna, vinpimplandet, latheten och den obefintliga städningen. Dags att återgå till det normala igen. Stora A,s 4 veckors semester tar slut på söndag och jag har redan börjat räkna ned. Typiskt mig. Fånga morgondagen istället för Carpe Diem. Jag själv däremot har ett par jobbfria månader kvar. Men så fort den ena börjar jobba så kommer vardagen igen. Alltid skönt men litet vemodigt. Som slutet på barndomens sommarlov och säsongens sista jordgubbar.

Min semester har varit guld. Inte helt utan Norén dramer naturligtvis, men överlag ett gyllene skimmer att minnas under hösten. Men det är ju en tredjedel kvar av sommaren och hoppas att den går i samma skor.

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Vad fina bilder! Och vad skönt att ni känner er nöjda med semestern! :-)

Malliga mamman sa...

Ja, JAG är nöjd iaf...Men är mamman nöjd så brukar de andra vara nöjda med...;)