fredag 21 augusti 2009

Baaaadooock

Fredag den 21/8 är de svåra gärningarnas dag. Dagen B.

Besiktning av bil. En av årets värsta dagar. Är nervös som ett barn innan första skoldagen. Hispig som en hysterika utan gränser. Orolig. Det handlar ju bara om ett dött ting, men ändock. Jag ser alltid inför mitt inre hur bilen måste slaktas och skrotas. Men idag. Utan anmärkning. Nu kan jag andas ut ett år till.

Begäran av tjänstledighet. Vill inte vara till besvär och inte svika.
Nu är det gjort och vi får se vad som händer. Phuuu. Att det ska vara så svårt att be om saker!

Bestigning av trapp. Träningsvärk av värsta sort får mig att krypa hem och upp med en bebis på huvudet och en min av lidande.

Bakning av diverse kalasbröd. Lilla A ska endast ha de bästa av bakverk på sitt kalas. Leila var är du?

Badning av barn.

Bästa helgen till er alla!

3 kommentarer:

Vanilla sa...

Oj vad du bloggar! Roligt! :-)

Ha en bra helg du också! Kram

Malliga mamman sa...

I have no life ;)

Linda sa...

Tjänstledighet? Vad är det här?