fredag 21 augusti 2009

1 år

Vad vill du säga mig med ditt finurliga leende och ivriga pekande? Jag tror du vill visa mig världens visdom och livets mysterium.
Mitt lilla gryn och min glädje.
För inte länge sedan låg du i min famn med svarta ögon och mun mot mitt bröst.
Lugn och fin som en ängel sänd.
Du ser dig om med förvånad blick, som om var händelse sugs in i ditt inre och gör dig till du. Min lilla stråle fin.
Ditt ansikte säger mer än tusen ord, en hand vid min kind, ett finger på min näsa och våra läppar möts i en puss.
Jag är så glad att du är du, att du är min och vår.
Grattis på 1-årsdagen stora Lilla A.
Älskar.




3 kommentarer:

Vanilla sa...

Grattis på födelsedagen sötaste lilla A! :-) Puss och kram

Anonym sa...

Massa grattis till Lilla A!
Kommer givetvis snart och hälsar på.
Pussar o kramar till hela familjen!
/Lisa

Marieta sa...

Grattis på födelsedagen Lilla A!!!