måndag 24 augusti 2009

Fighter

-Kom igen kom igen kom igeeeeen!!! Bättre kan ni, hööögre knän! Ta iiiiii dåååååååååå.

Helvete! Kan inte den där amazonkvinnan à la GI Jane, med axlar bredare än än ett badkar ta och stoppa upp boxarhandskarna i hennes vältränade stjärt och bara hålla KÄÄFFFT! Jag spyr ju för faen snart och det flimrar för mina ögon. Slåslåslåslåslåsparkasparkasparkasparka. Vad vad det där för bröööl? Urtida läten hörs visst från min strupe och jag stönar högt i sparkar och slag. Shit. Slutet är nära. Svetten rinner från alla porer på min sargade kropp. Nästan död men mer levande ändå. Hela min kropp skakar och kanske lite blodsmak i min mun.
Vem behöver actionfilm, när man själv kan vara Lisbeth Salander in action på ett boxningspass?
Love it. Hate it. Made it.

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Härligt! Vad grym du är!

Nu jäklar blev jag peppad att komma igång jag också! :-) Kram

Karin sa...

Jobbigt men helt klart värt det.....