torsdag 13 augusti 2009

Ehhh...

Herregud vad jag överdramatiserar jämt. Det låter som om jag ska göra något helt livsavgörande. Ni kan sluta hyperventilera nu; nej, jag ska inte byta kön, lämna min karl för ett lammkött och nej-igen, jag är inte gravid (är det de där jäkla leggingsen or what?). Jag håller er på halster ett tag...mooohahahaha! Cliffhanger à la Emma.

En annan sak. Vad faen har hänt med Leila? Leila som lagar och bakar. Den mysiga, söta och glada kocken. Som numera uppenbarligen har intagit någon slags mystic woman roll när hon är ute vid sitt "enkla" sommarställe och slänger ihop käk. Jag såg någonstans att Alex Schulman (the king or clown of bloggs) också kommenterat detta någonstans. En kompis till mig har likväl noterat denna konstiga personlighetsförändring. Ge oss Leila tillbaka! Den riktiga. Om jag skulle gilla tjejer, alltså på en romantisk nivå, så skulle jag välja Leila eller Nina (läs Cardigans och A Camp) som min partner. För tillfället vinner Nina lätt.

Inga kommentarer: