tisdag 1 september 2009

Vad Stora A gör just nu...

...tittar på the best of På Spåret men blir distraherad av en liten pausfågel kallad Malliga Mamman får spel. Lilla A börjar VRÅLskrika, jag hittar inte nappen, Söta S har preeeeciiis somnat. Världens undergång är nära. Jag är fortfarande inne i mina afrikanska rytmer och rusar/hoppar/rullar höfter ut i köket, greppar första bästa nappjävel och gör en tvärvändning och tillbaka in i dimman med rumpa och höfter och hela mitt väsen med nappen mot målet, skrikbebisens mun. Världen är räddad.
När jag återvänder till tv-rummet sitter Stora A och vad jag tror...asgarvar med tårar åt På Spåret-men det var tydligen åt mig och han spelar upp mitt napprace inför mitt inre och jag återupplever mitt paus-spel. Vilken syn!

Ps På Spåret är tråkigt. Titta på Little Britain kl 22.30 istället-guld!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, du är ju bara helt underbar = ) Jag tänker på din "läskiga dans" med pekfingrar upp i luften från Nelson : ) Haha...Söt! Kram E

Malliga mamman sa...

Ååå Nelson! Määän vad är det för läskig dans du menar? jag=senil KRAM