tisdag 24 augusti 2010

Levande lik

Jahaja. Min värld för nu;

* kraxheshostig rök/alkisröst à la Christer Pettersson
* grova hotelser/mothugg/uppläxningar från en liten tuff 2-åring
* en helt fucking fisketokig karl som behöver ett JOBB
* snart besiktning av bil = årets värsta dag
* ännu mer hostiga barn
* byråkratitrött
* rensning av kort tagna på djurpark. 12676587 kort på tigrar och apor på långt håll, Stora A förbjuds härmed att inneha kamera på djurpark
* grav självförtroendesvacka pga av mitt engelska tal liknar...ingen annans
* 10årig förlovningsdag bestående av...fiske..., men jag är inte bitter
* pensionärstrött

Men jag lever.

1 kommentar:

Vanilla sa...

Oj, vännen! Inte bara jag som lever i ett kaos med andra ord? Fast jag får ju skylla mig själv när jag väljer ett yrke som innefattar 50 galna barn under fem år... ;-)

Haha, jag vet, kort på djur på håll är så TRÅKIGT!

Din engelska, darling, säger bara "What about the Lion King?"

Kramar i massor!