söndag 15 augusti 2010

Sömngångare med aggressioner

Igår.

21.30 - Stora A kommer in och väcker mig när jag ligger och sussar sött med Söta S som sover och brinner av feber. Jag viftar bort honom.

22.15 - Stora A försöker en andra gång med hans återupplivningsförsök på mosigmammameddjupsömn. Jag viftar bort honom en andra gång.

23.00 - Stora A försöker desperat en tredje gång. Jag snarkar bort honom.

23.30 - Jag går ut i vardagsrummet och SKÄLLER på Stora A som blir till en liten flugskit på väggen. Hur kunde han låta mig sovasnarkasovasova bort en HEL lördagkväll - vavavavavava!?! Han älskar inte mig och vill inte umgås, skönt när jag sover, så så han får välja film själv. OCH. SÅ. VIDARE.

23.40 - Jag däckar återigen men denna gång i min egen säng.

Idag.

09.15 - Slår upp mina blå och kan inte för mitt liv komma ihåg lördagkvällens förlopp. Jag frågar försiktigt Stora A... - Är du sur?
Jag möter ögon från en man som tittar på en galen kvinna.

Inga kommentarer: