måndag 11 oktober 2010

Osmart drag och goda kolor

Sekunden efter jag publicerade senaste inlägget tänkte jag att det här var ju inte så himla smart- rent karriärsmässigt! Att först skriva att jag hellre är ledig än att jobba och sen sitta och blogga mitt på blanka förmiddagen som en annan skolkare.
Jag som är nära vän med chefens dotter, min tillgivnaste läsare och allt. Därför vill jag bara poängtera hur SJUK jag är, på riktigt Det känns som om jag har ett 100-kilos troll sittandes på mitt bröst. När jag hostar kommer det ut gröna klumpar och likadant när jag snyter mig. Jag är till och med så sjuk att jag inte orkar göra frukost och måste äta kolor som står lättillgängliga i en burk istället. Stackars mig.

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Stackars dig! Nästa år tänker jag iaf bli en sådan där frisk människa, en sådan som aldrig har några karensdagar, aldrig går runt och snörvlar och aldrig tuggar alvedon.

Är du på?

Malliga mamman sa...

PÅÅÅÅÅÅÅÅ!