söndag 9 januari 2011

Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag har grunnat på detta hela dagen. Självklart har jag gjort grejer jag har ångrat i efterhand. Men det värsta är ju som bekant att ångra det man INTE gjort. Det finns väl inget livsavgörande jag ångrar och det känns ju skönt.
Nedan följer min ångestladdade ctrl+alt+delete lista;

* Att jag noppade ögonbrynen så hårt under gymnasietiden.
* Att jag åt upp syrran undangömda lördagsgodis (typ alltid)som liten samt var en retsticka av stora mått mot henne och hennes kompisar.
* Att jag aldrig (inte än i alla fall)åkte iväg som reseledare, vilket var min plan sedan mellanstadieåldern.
* Att jag som tonåring var alldeles för taskig mot min mamma.
* Tiden jag hade då festandet alltid spårade ur.
* Att jag tillbringade sista veckan på Nya Zeeland gråtandes, eftersom jag hade sådan längtan hem och efter Stora A efter 4 månader.

Inga kommentarer: