lördag 11 juni 2011

Lite bortskämd har väl aldrig skadat

Det är inte ofta jag och Stora A överraskar varandra med presenter efter 12 år tillsammans. Vi är väl inte de mest romantiska i världen, även om jag gärna vill tro att jag själv är det. Men jag är jäkligt lat också. När han kom hem ikväll efter ett dygn borta så hade han med sig dessa finfina grejer till en misskött kvinna.

Jag blev verkligen superglad! Eftersom jag själv lider av grav och då menar jag MYCKET grav beslutsångest så slutar det alltid med att jag väljer det gamla vanliga bland de triljarders olika skönhetsprodukter i oemotståndliga färger och förpackningar. Det blir typ Nivea i blå plåtburk som kommer med hem. Men nu! Denna fräschör som kommer ligga som en aura runt mig. Mycket nöjd. Vilket initiativ av Stora A! Det finns nu lite olika teorier kring hans plötsliga Mr Romance-gest.
1. Han har äntligen förstått innebörden av 12 års ihärdigt romantiktjatande.
2. Att hans finfinaste kusse säljer ut lite Oriflame produkter.
3. Det dåliga samvetet från shopping av pikétröja för det blygsamma priset av 599:- (när man kan få 6 st på H&M för samma pris!)

Vilket som kvittar. Tack min fina man! Nu kommer jag inte vara sur
-på åtminstone en vecka.

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Vad omtänksamt av honom! :-)

Lisa sa...

Jag hörde att han storshoppat! :) Dock var jag ju inte hemma när han shoppade loss bland produkterna, men jag kan säga att den där gula, burken i mitten är heeeelt fantastisk! (Och den lila sminkväskan har jag likadan!) :) Hoppas att du blir supernöjd med produkterna finaste Emma! Pussa o krama familjen från mig!