måndag 24 oktober 2011

Snusksång

Jag lyssnar mestadels på P3 på jobbet om dagarna, dels för att hålla mig ung och fräsch (hemma lyssnar jag helst på Melodikrysset och Karlavagnen men det pratar vi tyst om) och dels för att jag slaviskt lyssnar på Morgonpasset fram till klockan 10.00 och att radion därefter bara mal på. Man håller sig någorlunda ajour angående populärmusiken iallafall. Men hallå. What´s up med allt sex, snusk, könsord och allmänt knull-prat? Man blir ju GENERAD. Speciellt när man råkar höja volymen för att melodin känns go å gla, för att sedan sänkas snabbt i en harkling igen när man upptäcker vad människorna egentligen sjunger om. Pussy´s och one-night-stands och öppna frågor som "Vill du ligga med mig nu". Näe det blir änna för mycket för en buskablyg småbarnsmorsa med rosor på kind som jag.





Inget klyschiga videos. Alls. Shake that booty baby.

Inga kommentarer: