måndag 14 november 2011

Respect

I väntan och i hopp om att lugg-tankarna ska gå över, så färgar jag håret. På bilden ser ni min JC t-hirt som jag köpte i 5:an. Alltså när jag var 11 år. Femman! I 21 år har den hängt med, de senaste åren åker den på när jag ska färga över de grå (!?!) som inte fanns i femman. Karin L om du läser detta, har du den kvar? Har för mig att vi köpte den på eller inför en klassresa till Stockholm. Vi köpte den på VUXENavdelningen på JC, inte på Rabbit, barnavdelningen som vi annars var hänvisade till. Jädrarns va stort det var. Tänk vad en gammal trasa kan betyda.



Just a little bit respect.

1 kommentar:

Vanilla sa...

Du slår nog alla rekord med den t-shirten! Snacka om att du inte har anammat slit-och-släng-mentaliteten! Slit och spara kanske snarare! :-)

Här har jag en utmaning till dig: http://byvanilla.blogspot.com/2011/11/jag-har-blivit-utmanad-av-mira-att.html

Kramar