fredag 16 mars 2012

Stora öron, frikort och Sean Banan

Jag och Stora A har var sitt frikort. Han har Kate Beckinsale och jag, jag har Andreas Johnsson. Eeehhh... av all världens män tänker ni, så tar du Andreas Johnson? Jo, säger jag, man måste vara realistisk trots allt. Det är ju inte så att Johnny Depp kommer att plinga på any day soon. Att Andreas däremot skulle göra det här ju inte heeelt otänkbart, eller hur? När vi tittade på någon av de 770 deltävlingarna i Melodifestivalen en lördag tillsammans med vänner, så var Andreas Johnson med, med hela sin härliga uppenbarelse. Då kom frikortsfrågan upp. Vad jag inte tänkte på var att lilla grytlocksörat Söta S var med på festivalfirandet.

Senare frågar hon förundrat sin hispigt lösaktiga mamma: -Om Sean Banan plingade på dörren, skulle du bli lika glad då?!?

1 kommentar:

Vanilla sa...

Haha, klockrent! :-)