tisdag 14 maj 2013

Beware of the computer user

Något (förutom de andra 1745 sakerna) som gör mig helt sanslöst och oresonligt FÖRBANNAD är när datorn (eller någon annan teknikjäklagrej) inte fungerar som den ska, eller programmet man jobbar i inte fungerar. Jag ser svart. Jag tänker MORD. Ja, jag blir skogstokig och kan INTE lägga band på mig. För jäkla dumt kan man tycka... det är ju bara en SAK som inte gör som man vill. Hade ju varit mer logiskt att bli så pass förbannad på en människa som ju faktiskt kan ta till sig ens "konstruktiva" ilska. Om Stora A läser detta så höjer han nog ögonbrynen och hummar förebrående...han får också ibland känna på min mordiskhet. Jaja. I alla fall. DATORER SKA BARA FUNGERA INTE JIDDRA. Pang.





1 kommentar:

Anonym sa...

Håller fullständigt med dig!!! /P