onsdag 25 september 2013

Mrs Nipple

Ja. Jag vet. Det har varit tyst. Länge. Tror att jag hamnade in någon slags vardagschock efter sommarens lättja. Tiden går så fort så snabbt. Men vi lever och mår bra. Bråkar å gnäller. Skrattar å älskar. Som vanligt hamnar jag i de mest absurda av situationer.
Som idag när grannpappan skulle hämta Söta S kompis. Då stod jag frodig, svettig och med pannkaksosigt hår i dörröppningen och pladdrade på om helt fucking sinnessjukt ovärda saker. Tack för idag å hej då goda grannar! Tar tag i pannkaksstekningen igen och får plötslig andnöd när jag tittar neråt. En MONSTER-bröstvårta på en förhöjd plats av bröstet. Myströjan hade hängt på en krok och bröstvårtat till sig i en hiskelig fejk-vårta som stod rätt ut. Jaja, kanske inte så farligt tänkte jag. Söta S kom in i köket och jag frågade henne om hon såg något särskilt på mig. Eeeehhhh JA! Varför står din den där vaheterdetnuigen VÅRTA rätt ut mamma?!? Den är JÄTTESTOR!
Orka.

Jo, men sådär håller det på. Som vanligt alltså.

OBS! Bröstchock med fejkvårta

Pannkaka av mycket



2 kommentarer:

Linda sa...

Så roligt! Kan inte sluta fnissa för mig själv... Måste visa Danne när han kommer hem.

Frida sa...

Haha, jag skrattar så jag gråter! Det ska vara du som lyckas med sådant här Emma!