söndag 11 april 2010

Emma säger; Har haft en särdeles fantastisk helg med underbart extra allt

Min helg har varit sådär äckligt bra. Som man läser om andras och tänker att jajaja sådär helyllefantastiskthallelujabra kan man ju ändå inte ha det. Facebook-uppdateringar som skryter om härliga middagar, soliga dagar och andra flashiga/roliga/underbara händelser, brukar jag ögna igenom snabbt. Inte för att jag inte unnar andras lycka, avskyr verkligen missunnsamhet, men jag har bara lite svårt för idyll och sånt. Men nu har jag varit där, i idyllens varma ljus. Härligt! Nu sitter jag med Magica de Hex färg verkandes i håret. För att matcha mitt bleka fejs. Har ni sett ett sådant blekt fejs förut, ja förutom Michael Jacksons (RIP) och andra albinos? Ser inte tänderna lite gula ut också? Ok. Då var jag mitt vanliga down to earth-iga jag, utan glättighet och flashiga staus-uppdateringar.


1 kommentar:

Vanilla sa...

Vad härligt att du har haft en bra helg! :-)