tisdag 26 oktober 2010

Bull(mage)iga biceps

Idag har jag sparkats och boxats, så nu är min inre harmoni återställd igen. Jag behövde verkligen bli av med lite dålig energi. Om ni inte har testat ett box-pass någon gång - GÖR´T!!! Det är underbart, härligt, roligt och ap-jobbigt. För att inte tala om armmusklerna man skaffar sig efter mycket svett. Efter varje pass spänner jag upp mina biceps framför näsan på Stora A som suktar avundsjukt (det är så jag tolkar hans himlande ögon och irriterade ögonbryn).

Nu ska jag försöka läsa ikväll igen. Igår kom jag exakt 5 meningar tills Stora A väckte mig 1 timme senare, då jag låg sovandes på rygg med boken i högsta hugg framför fejjan. Vilja vs Trötthet.

2 kommentarer:

Vanilla sa...

Vad grym du är som tränar! Har inte blivit något för min del, får se om jag kommer iväg imorgon...

kämpa på med boken! :-)
Kram

Anonym sa...

Jag bara låg och flämtade på mattan när vi var klara - underbar känsla!!

/K